Sugar Ka Desi ilaj Diabetes Treatment Urdu - Online Hikmat | Shifa Herbal | Mardana Kamzori, Desi Totkay, حکیمی نسخے

Breaking

Monday, 16 April 2018

Sugar Ka Desi ilaj Diabetes Treatment Urdu





Jab khoon mein shakkar ki satah kam hone ki alamaat zahir hone lagein to is taraf fori tawajjah dena zaroori hota hai. Hamein is baat ka ilm hona chahiye keh hum is achanak emergency mein kia aqdamat karein hypoglycemia (khoon mein sugar ki satah mein kami) ke mariz ko fori aur tezi se tibbi imdad deni chahiye. Aksar ziabitus ke marizon ko is baat ka tajurbah hota hai keh in ki shkkar ki moqdar kb km hona shuru hojati hai tahum agar woh is baat ko nazar andaz kar dete hain to is baat ke imkanat barh jate hain keh Hypoglycemia mein izafah ho jaye ga aur woh puri zindagi ke liye aik mustaqil bimari ki surat bn jaye ga. Agar is ki taraf fori tawajjah na di jaye aur is ko dururs tarike se na treat kia jaye to hypoglycemia ke natijah mein mariz Coma mein chala jata hai. Mustaqil tor par is ka aasabi nizam (Nervous system) kharab ho jata hai, baaz dafa operation karwana parta hai. Jb keh ilaj mein ta kher se mot waqa ho jati hai.



شوگر کی بیماری کو دوسرے الفاظ میں اب زہریلا پن کی بیماری بھی کہا جاتا ہے ۔ اس جدید دور میں اب غذا اور شکر ایک زہر بن چکے ہیں جس کی بڑی وجہ روزمرہ زندگی میں غیر متوازن غذا اور ورزش کی کمی ہے ۔
یہ ایک آفاقی اصول ہے کہ ہر چیز کی زیادتی بُری ہوتی ہے ۔ لیکن لوگ اس اصول کو بھلا چکے ہیں ۔ ماڈرن فاسٹ فوڈزاور مشروبات نے رہی سہی کسر بھی پوری کر دی ہے ۔ پرانے زمانے میں لوگ سادہ پانی کا استعمال زیادہ کرتے تھے لیکن اب ہر عمر کے لوگ کولا کلچر سے متاثر ہیں ۔ایک عام کولا کی بوتل میں سولہ چینی کے چمچے کے برابر توانائی ہوتی ہے ۔ نام نہاد ڈائٹ مشروبات میں بھی بے پناہ کیمیکل ہیں جن کے بُرے اثرات کے بارے میں تاحال معلومات کی کمی ہے ۔ 

شوگر کی علامات 

تھکن کا احساس 
پیاس کی شدت
پیشاب کی زیادتی 
پیٹ کا درد اور قے 
بھوک کی کمی 
وزن کا گرنا ، خارش ہونا
زخم کا جلد مندمل نہ ہونا 

شوگر کی بیماری کی دو قسمیں ہوتی ہیں 

۔ وراثتی 
یہ بیماری عموماً بچوں میں پائی جاتی ہے اور اس کی وجہ انسولین اور انسولین بنانے والے خلیات کی کمی ہے ۔ عام طور پر ڈاکٹر اس کی تشخیص جلد ہی کر لیتے ہیں اور انسولین کے ذریعے علاج بروقت شروع کردیا جاتا ہے ۔ اس طریقہ علاج سے مریض جلد صحت یاب ہوجاتے ہیں اور مستقبل میں دیگر پیچیدگیوں سے بھی بچ جاتے ہیں ۔ 

۔ ماحول اور بڑی عمر کے اثرات 
غذا کی زیادتی اور ورزش کی کمی پوری دنیا میں شوگر کی بیماری پھیلنے کی سب سے بڑی وجہ ہیں ۔ حیرت کی بات یہ ہے کہ بالغ لوگوں میں انسولین کی کمی نہیں ہوتی بلکہ کبھی کبھی زیادتی ہوتی ہے ۔ 
مسئلہ سار ا پٹھوں کو استعمال کرکے اور انسولین کے ذریعے شکر اور غذا کو چلا جائے تاکہ وہ جسم میں جمع نہ ہو۔ تقریباً پچیس سال قبل یہ بیماری اچانک ایک وباء کی شکل اختیار کر گئی تھی اس کی بڑی وجہ شہری زندگی کے معمولات میں غیر معمولی تبدیلیاں تھیں ۔ جدید آلات کی ایجاد نے جہاں انسانی زندگی کو آسان بنادیا وہاں لو گ جسمانی آسانی کا شکار ہونے لگے اور جسمانی مشقت سے دور ہوتے چلے گئے ۔ مرغن اور بھاری بھرکم غذاؤں کے کھانے سے جسم کو توانائی یا انرجی تو زیادہ ملنے لگی لیکن کسرت کی کمی کی وجہ سے فالتو توانائی ، چربی کی شکل میں جمع ہونے لگی جو خون کی شریانوں میں جمنے لگے ۔ درحقیقت شوگر شریانوں کی بیماری ہے ۔ جسم میں ہر جگہ خون شکر آلودہ شکل میں جاتا ہے جو جسم کے ہر حصے کے خلیات کو تباہ اور برباد کردیتا ہے ۔ 

شوگر کی بیماری سے مندرجہ ذیل بیماریاں لاحق ہوجاتی ہیں 

آنکھوں کی شریانوں کی بیماریاں 
آنکھوں کی شریانوں میں شکر کی زیادتی کا اثر یہ ہوتا ہے چھوٹی شریانیں پھٹ جاتی ہیں اور آنکھ کے اندر خون جمع ہونے سے نظرکے ضائع ہونے کا خطرہ ہوتا ہے ۔




دانت اور مسوڑھوں کی بیماریاں : 
دانتوں اور مسوڑھوں میں موجود جراثیم کی محبوب غذا شکر ہوتی ہے جو خون کی نالیوں میں وافر مقدار میں ملتی رہتی ہے اسی لئے یہ وہاں اپنا گھر بنا لیتے ہیں اور خاص طور پر بڑی عمر کے لوگوں کی صحت پر اثرانداز ہوتے ہیں ۔ 



دل کی شریانوں کی بیماریاں: 
جسم میں چربی کی اضافی مقدار، بُرے کولیسٹرول کی زیادتی اور خون میں شکر کی فراوانی ، شریانوں اور خاص طور پر دل کی شریانوں کو بند کرنا شروع کر دیتی ہے جس سے بلڈ پریشر ہائی ہوجاتا ہے جو آگے چل کر دل کی بیماریوں کا باعث بنتا ہے ۔


گردے کی شریانوں کی بیماریاں : 
گردے کی شریانیں بھی شکر اور خون کے گاڑھے ہونے سے متاثر ہونے لگتی ہیں اور بالآخر گردے ناکارہ ہوجاتے ہیں ۔ 

پاؤں کی بیماریاں : 
شوگر کے مریض عام طور پر پاؤں کے درد کے بارے میں بہت شکایات کرتے ہیں ۔ اس تکلیف سے بچنے کا بہترین طریقہ ورزش اور روزانہ چہل قدمی ہے ۔ اچھی دوائیں اب دستیاب ہیں ۔ا س سلسلے میں اپنے ڈاکٹر سے بات کریں لیکن ہمارا مشورہ یہ ہے کہ ورزش کا سائیکل کا استعمال ایک بہترین نسخہ ہے ۔ 



Dawa Khana
Hakeem Abu Bakar,
Bahawalpur

Home Delivery for all City of Pakistan

 فری مشورہ کے لئے کال کریں

آرڈر بک کروانے کے لیے دیے گیے نمبر پر رابطہ کریں۔

Call & SMS : 0342-8822999

(  Diabetes Medicine ) شوگر کا علاج 

کورس قیمت 3000


آرڈر کے لیے رابطہ

03428822999  حکیم ابوبکر 

یہ نمبر وٹس ایپ پر بھی ہے

شفاہ ہربل آپ کی ہر بیماری اور پریشانی کے دیسی طریقہ علاج کا مرکز ہے۔
ہم قدرتی طریقہ علاج بزریعہ جڑی بوٹیاں اور علاج بلغزا کے ماہر ہیں



diabetes diet chart in urdu,diabetes in urdu book,diabetes in urdu pdf,diabetes treatment in quran,treatment of sugar diabetes in urdu,.diabetes disease in urdu,.home remedies for diabetes in urdu,diabetes education in urdu,.diabetes care in urdu,sugar disease in urdu,.sugar treatment in ayurveda,sugar treatment in hindi,.diabetes treatment in islam in urdu,sugar treatment in tamil,sugar treatment in kerala,suagar ka desi ilaj,sugar ka ilaj in hindi,sugar ka ilaj in iurdu,sugar ky totky in urdy,sugar ki remedies,sugar ka rohani ilaj,sugar ky ilaj ka wazeefa,sugar ka asan nuskha,sugar kaisy kam ki jai,sugar ki aqsam.,Amla for Diabetes, Benefits of Cinnamon,Bitter Gourd Benefits,Bitter Gourd for Diabetes,Bitter Gourd Juice For Diabetes,Black Plum for Diabetes,Blood Sugar Control in Urdu,Cinnamon Benefits,Cinnamon for Diabetes Control,Curry Leaves for Diabetes,Diabetes Home Remedies in Urdu,Diabetes Ka Desi Illaj,Diabetes Ka Desi Totka,Diabetes Ka Gharelu Ilaj,Diabetes Ka illaj Urdu,Diabetes Kay Liay Urdu, Fenugreek for Diabetes,Guava for Diabetes,Helath Benefits Of Bitter Gourd, .Home Remedies for Diabetes,Indian Black Berry for Diabetes,Indian Gooseberry for Diabetes,Jambul for Diabetes,Mango Leaves for Diabetes, Sugar Ka Desi Ilaj, Sugar Ka Desi Illaj,Sugar Ka Desi Totka,Sugar Ka Ilaj Nuskha Urdu,Sugar Ka Illaj in Urdu,Sugar Ke Ilaj Ka Behtareen Nuskha, Ziyabtees Sey chutkara,jamun sy sugar ka ilaj,sugar sy nijat ka qehwa








No comments:

Post a Comment